Nu există produse în coș.
COMANDA - RETURNARE
Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cuparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil/agreat de Vanzator, in oricare situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
Vanzatorul poate anula o Comanda facuta de Cumparator in cazul in care adresa este incorecta sau incompleta, sau datorita faptului ca produsul nu mai este in stoc si nu poate fi adus in maxim 30 de zile de la plasarea comenzii initiale.
Cumparatorul poate solicita retragerea din contract( returnarea Bunurilor), in termen de 14 zile– Perioada de returnare expira dupa 14 zile( perioada de proba) incepand din ziua in care Cumparatorul sau o terta parte( alta decat transportatorul) indicata de acesta, intra in posesia fizica a bunurilor. Pentru a putea sa-si exercite dreptul de returnare, Cumparatorul trebuie sa ne informeze cu privire la decizia luata, motivul acesteia, utilizand o declaratie neechivoca, de exemplu, o scrisoare trimisa prin e-mail sau SMS. Noi va trimitem confirmarea de primire printr-un e-mail. Pentru a respecta termenul-limita de restituire este suficient ca Cumparatorul sa trimita comunicarea privind exercitarea dreptului de restituire inainte de expirarea perioadei stipulate.
Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute.
In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului platit de catre acesta, in termen de maxim 7(sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
FACTURARE – PLATA
Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul Site-ului EvanaVeda.ro include TVA conform legislatiei in vigoare.
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare facturarii conform legislatiei in vigoare.
Facturile vor fi printate si depuse in colet impreuna cu Bunurile comandate.